12.05.2010

My Name is Kim Sam-Soon (2005,Dizi)

Diğer Adları: Nae I-reum-eun Kim Sam-soon / My Name is Kim Sam-Soon
My Lovely Sam Soon
Tür : Romantik, Komedi
Yapım: 2005, Güney Kore
Yönetmen : Kim Yoon Chul
Senaryo : Kim Do Woo
Bölüm Sayısı / Kanal : 16 / MBC
Oyuncular:
Kim Sun Ah - Kim Sam-soon
Hyun Bin - Jin-heon
Jung Ryu Won - Yoo Hee-jin
Daniel Henney - Dr. Henry Kim
Konusu:
Kim Sam Soon, 30 yaşlarında bekar bir kızdır bir gece bir otel odasında başka bir kadınla sevgilisini basar ve ondan ayrılır bir pasta ustasıdır ve bir iş bulup hayatını işine adamaya karar verir fakat gittiği tüm görüşmelerde kapılar yüzüne kapanır.. Jin-heon'un annesi çok zengin oteller zinciri olan bir kadındır ama oğlu ufak bir pastanenin işletmeciliğini yapmakta ısrarlıdır bir tesadüf eseri Jin-heon , Kim Sam Soon un yaptığı pastanın tadına bakarve onu işe almaya karar verir. Daha sonra annesinin evlenme ısrarlarına dayanamayan Jin-heon
Kim Sam Soon a 50 milyon Won karşılığında sahte sevgili olmayı teklif edecektir, ölen babasının borçlarını ödemek zorunda olan Sam Soon bu teklifi kabul eder ama Jin-heon dan 3 yaş daha büyük olmasına rağmen ona karşı içinde sevgi oluşur.. (Alıntıdır)

Editörün Yorumu ;)
Benim Adım Kim Sam Soon, Çok güzel bir romantik-komedi,
ve yerini dolduracak dizi çıkmadı henüz..

''Benim adım Kim Sam Soon değil, Kim Hee Jin'' ( diziden alıntı )
Kim Sun Ah (1975), oyuncu, model, piyanist..
En sevdiğim oyunculardan biri, Bu dizide çok şirin ve izlediğim komedi dizileri içinde favorim, birde Sam Soon'un pasta ustası olması da ayrı bi güsellikti benim için =]
Hyun Bin (1982)' de hem ondan genç olması hemde egoist görünümü itibariyle diziye çok uygun..
Genelde film yada dizi izlemeden önce biraz araştırırım, fakat bu diziyi tesadüfen izlemiştim, yani benimkisi dizi listesinden rastgele seçmekti, bittiğinde yorumlara baktığımda biçok kişininde beyendiğini ve bol ödüllü bir dizi olduğunu farkettim..
İşin özü, eğlenmek istiyorsanız buyrun size en doğalından, Kim Sam Soon pardon Kim He Jin =]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.