12.17.2010

Rain - I'M Coming

,

Klibin ilk dakikaları şu kareografiye başlamadan önceki kısımları yani, çok güzel.
Eminim Rain hayranları da bayılmıştır bu görüntülere iyi iş çıkarmışlar. Ben kendisini oyuncu olarak beyeniyorum, kıvırmasından hoşlanmıyorum.. Rain değil başkasıda olsa bu tarz müzikler bana hiç uymuyor..

Bizim kanatlı meleğin saçlarıda çok yakışmış , aslında bazıları ona şebek =] diyor bu dizilerinden kalma bir lakap özellikle The Fugitive dizisinde gerçekten şebek gibiydi..

Rain i ilk gördüğümde ”bu ne ya yemek yemiyen çocuklara göstermeli bu fotoğrafı korkudan yerler” demiştim, meğer en kötü fotoğrafına rastlamışım.. Dizileri izledikten sonra hayranı olduk iyimi, heleki Alove To Kill, ahhh ahh..

Bir yerde rastlamıştım Koreli bayan oyuncu Kim Sun-ah’a bir şaka yapışlar.. Rain, Bir Dergiye roportaj vermiş (goya) Dergide şöyle yazıyor; Bi Rain: ”hayalimdeki kadın Kim Sun-Ah!”.. Kim Sun-ah gösteriyorlar dergiyi ve ağzını arıyorlar; ”ne düşünüyorsun sende ondan hoşlanıyormusun? ” Kim Sun-ah; ”Onda o fizik varken nasıl hoşlanmam, tabikide hoşlanıyorum” ! .. wwhooooaaa aaauuuyyşşşşhhh =)) ( Kim Sun-ah, Rain’den 6-7 yaş büyük)

Severim keratayı ama ben bu sesi kliplerdeki tarzını beyenmiyorum, Klipti müzikti kareografiydi boşver olm ya sen kendini dizi ve filmlere ver diyesim var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.